به زمین برگرد...

✿ پـنجـــــره ای رو بـــه خــــــدا ✿

عبادت از سر وحشت واسه عاشق عبادت نیست پرستش راه تسکینه ؛ پرستیدن تجارت نیست

به زمین برگرد...

فرشته ی کاغذی من! حجم باد، سنگین است... به دیوار تکیه بده!

رویاهایم را با خودت ببر... به آسمان... به دریا...

اشک هایم، بدرقه ی راهت...

و سکوت سنگین سقف، اوج مقصد درماندگی تو...

سلام ثابت دقیقه ها، ساز نا آرامی قلبت...

و تکرار مدام بیهودگی، خط برگشت راه نزدیکت...

دوستان خوبم، راستش حال خوبی ندارم چون...

یه مریض دارم که حالش خوب نیست.

لطفا واسش دعا کنید... دعای جمع قبوله. دعای قلب پاک قبوله...

 



نظرات شما عزیزان:

مسعود
ساعت15:17---8 دی 1392
منتظر اپ های بعدیت هستم


پاسخ:ممنون


m
ساعت15:00---26 آذر 1392
اللهم اشفع کل مرضانا

واقض کل حوائجنا





یا من اسمه دوا وذکره شفا



سلام محیاجان.

حتما دعا میکنم، انشاالله خوب میشه.




پاسخ:سلام عزیزم.مرسی گلم


پروانه
ساعت11:27---25 آذر 1392
باغبانی پیرم ، که به غیر از گلها از همه دلگیرم



کوله ام غرق غم است ، آدم خوب کم است



عده ای بی خبرند ، عده ای کور و کرند



اندکی هم پکرند و میان رفقا ، عده ای همچو شما تاج سرند!
پاسخ:شما هم تاج سر مایی هم دانشگاهی.


ذاکر
ساعت0:18---25 آذر 1392
اللهم اشفع کل مریض

در مجالس دعاش میکنم
پاسخ:خیلی ممنونم لطف دارین


مرد همیشه آبی
ساعت19:20---23 آذر 1392
انشالله هر چه زود مشکل برطرف بشه
پاسخ:ممنونم


پروانه
ساعت12:02---23 آذر 1392
حال مادربزرگی چه طوره؟
پاسخ:بد نیست گلم.قربونت عزیز


ريحانه
ساعت11:16---23 آذر 1392
سلام محيا جون متنت زيبابود اميدوارم مامان بزرگت زود شفا پيداكنه فدات بشم من

ريحانه
ساعت11:16---23 آذر 1392
سلام محيا جون متنت زيبابود اميدوارم مامان بزرگت زود شفا پيداكنه فدات بشم من
پاسخ:سلام عزیزم.مرسی قربونت برم


مهتاب
ساعت10:45---23 آذر 1392
سلام محیای مهربونم

حتما واسش دعا می کنم شک نکن
پاسخ:مرسی عزیز دلم


سحر
ساعت10:38---23 آذر 1392
سلام محیا جونم

انشاالله که مامان بزرگت خیلی زود خوب شه

خیلی دعا میکنم
پاسخ:مرسی گلم


احسان
ساعت13:00---22 آذر 1392
قشنگه مرسی راستی اپم بیا

شهاب الدین
ساعت12:24---22 آذر 1392
سبحان الله يا فارج الهمّ ويا كاشف الغم فرّج همي ويسرّأمري وارحم ضعفي وقلة حيلتي وارزقنی من حيث لااحتسب يارب العالمين

التماس دعا
پاسخ: ممنونم از لطفتون


خديجه
ساعت0:00---22 آذر 1392
يامن عشقه دوا يا ح س ي ن !

سلام الهي بحق حسين تمام بيماران شفا عنايت كن بخصوص بيمارمنظور نظر
پاسخ:ممنونم عزیزم


omid
ساعت23:45---21 آذر 1392
سلام از وبت خوشم اومد موفق باشی...

حمید رضا
ساعت14:39---21 آذر 1392
سلام... بعضی وقت ها یه نوشته خیلی عمیقه و خیلی درک میخواد و احساس... این نوشته تون از اون جنسِ نوشته هاست... درود بر شما... برای خودتون حال خوش و آرامش و برای عزیز مریضتون شفا و بهبودی و سلامتی زود زود رو از خدای رحمان و بخشنده خواستارم... انشالله که این حال به بهترین حال تغییر خواهد یافت... دعا خواهم کرد... ممنونم از حضور و نظر لطفتون حتی با حال ناخوشتون... بسیار سپاس... شما هم دعامون کنید...
پاسخ:ممنون از لطفتون.چشم حتما


پروانه
ساعت14:35---21 آذر 1392
ان شا الله مادربزرگت شفا پیدا میکنه غصه نخور عزیزم...
پاسخ:ممنونم عزیزم


معراج
ساعت13:02---21 آذر 1392
آجی خوبی؟

براش خیلی دعا میکنم ناراحت نباشیا

ایشالله خوب میشه
پاسخ:مرسی داداش مهربونم


احسان
ساعت11:47---21 آذر 1392
چی شده اجی حتما براش دعا میکنم
پاسخ:مرسی داداش خوبم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 21 آذر 1392برچسب:, ] [ 10:23 ] [ محیا ] [ ]